«Країна казкова – країна книжкова»
Здобувачі освіти 1-А класу ( класний керівник Шальнова Н.П.) під час години спілкування відправилися в подорож і познайомилися з історією виникнення книги. Дітям відкрилися таємниці, якими були книги багато років тому. Учні та учениці ознайомилися з сучасним виробництвом, віртуально побувавши на фабриці у м.Харкові. Було весело і цікаво мандрувати станціями з різними завданнями. Хлопчики і дівчатка відгадували загадки, складали вірші, впізнавали героїв улюблених казок, грали в ігри, створювали правила користування книгами, висловлювали думки про роль книги в житті людей.
Учні та учениці 2 – А класу ( класний керівник Прийма І.А.) під час ранкової зустрічі працювали над створенням «Книги героїв». Діти презентували власноруч оформлені сторінки про людей, які стали відомими завдяки сміливості, самовідданості та патріотизму.
Здобувачі освіти 4-А ( учитель Собецька С.А.) і 4-Б ( учитель Циганкова Л.В.) класів поринули у книгу морських пригод на інтегрованому уроці з ЯДС і математики на тему «Сторінками підводного світу» . Готуючись до уроку, діти переглянули енциклопедії, довідники, художню літературу. Це допомогло їм у створенні презентацій про Світовий океан, його рослинний і тваринний світ. Разом із Світланою Анатоліївною Собецькою учні гортали сторінки підводного світу, знайомилися з мешканцями океанів, обговорили екологічні питання збереження Світового океану для майбутніх поколінь. З Ларисою Володимирівною Циганковою учні повторили прості і складені міри маси та міри довжини, порівнювали, додавали і віднімали багатоцифрові числа, розв`язували цікаві задачі, в тому числі і задачі самих учнів, складених ними , використовуючі дані про флору і фауну океанів із довідників. Урок промайнув швидко у теплій і дружній атмосфері.
Мандруючи «Сторінками спорту та здоров’я» Індучна Л.В. для актуалізації знань учнів на уроці фізкультури використовувала українську казку «Пригоди м’яча» та книги, в яких можна знайти цікаві факти про спорт та здоровий спосіб життя.
Див забагато не буває. І коли ж на них чекати, як не на Різдво? Щоб більше дізнатися про це свято на уроці англійської мови (вчитель Єложенко А.О) учні 4-А класу зазирнули на сторінки історії “Ніч перед Різдвом”. Діти ознайомилися зі святковою атрибутикою, прочитали про цікаві факти святкування Різдва в Англії, а також створили ілюстрації для обкладинки до Різдвяної історії.
Цікавою та пізнавальною була година спілкування «Книга Різдвяних свят». Діти 3-А ( учитель Суворова О.К.) і 3-Б класів ( класний керівник Блищик І.М.) вивчали обряди, звичаї, культуру українського народу, історичне минуле, народну творчість. Джерелом інформації були енциклопедії, історичні книги, інтернет- ресурси.
Сторінками мистецтва
На уроці музичного мистецтва ( вчитель Янішевська Л.І.) учні 2 класу знайомились з книгами про зимові традиції українського народу та музичні твори до Різдвяних свят. Опрацьовували переваги та недоліки електронної книжки. Виконували відому українську народну щедрівку “Щедрик” та розучували українську народну колядку “Коляд, коляд, колядниця”.
Учні 4-А класу на уроці хореографії ( вчитель Поправко К.А.) дізнались про невідʼємний звʼязок хореографії та книги. Учитель Поправко К.А. розповіла учням про методику розучування танцювальних вправ, етюдів за допомогою друкованого матеріалу. Переглянувши слайд-презентацію, учні дізналися що таке «схема» танцю, навчилися розшифровувати надруковані схематичні позначки. В кінці уроку діти з задоволенням виконали етюд « Диво-Вальс». За партнера в танцювальному етюді стала в нагоді улюблена книга.
Підсумком тижня була виставка малюнків « Читаю- мрію-малюю».
Читання- це віконце, через яке діти пізнають світ та самих себе. Книга допомагає побачити різні моделі поведінки людей у ситуаціях, близьких до тієї , у якій опинився читач. На прикладах героїв книг вчимося бути сміливими, рішучими, кмітливими. Та віримо в те, що добро завжди перемагає зло.


