1. Головна
  2. /
  3. Вчителям

Вчителям

План заходів з реалізації Стратегії впровадження гендерної рівності

СИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ

СИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ – це стан фізичного і емоційного виснаження, яке є результатом надмірної роботи, високих вимог до самого себе і постійного стресу. Виявляється як в формі фізичної втоми, так і в почутті психологічної та емоційної виснаженості.

Чинників емоційного вигоряння багато і, в основному, вони пов’язані з виконанням професійних обов’язків: занадто багато роботи без відпочинку і спілкування з оточуючими, проблеми у взаєминах з близькими людьми, велика кількість обов’язків, відсутність необхідної кількості сну. Крім того, сприяти розвитку емоційного вигорання можуть певні риси характеру. Наприклад, перфекціонізм, песимізм, прагнення контролювати кожен аспект роботи і свого життя, небажання делегувати обов’язки.

✅ВООЗ описує 3 головних симптоми емоційного вигорання:

1️⃣Відчуття виснаження, що призводить до порушення сну, зниження імунітету та проблем із концентрацією уваги.

2️⃣Інтелектуальна й емоційна дистанція з роботою, що супроводжується почуттям негативу та цинізму відносно робочих ситуацій, відірваністю від колективу, відсутністю мотивації та негативним сприйняттям реальності.

3️⃣Зниження професійної ефективності, що проявляється в неспроможності впоратися з робочими обов’язками, внаслідок чого з’являються сумніви у власних здібностях і компетентності.

✅❓Як зробити так, щоб ваше життя було приємним, а ваші ресурси не випаровувалися?

▪️Візьміть перерву. Навіть якщо ви обожнюєте роботу та щоранку прокидаєтеся з думками про неї, пауза потрібна всім. Повноцінна активна відпустка може врятувати від вигорання та надати сил.

▪️Піклуйтеся про себе. Приділіть 5 хвилин чашці улюбленого чаю чи кави, телефонній розмові чи улюбленій музиці, якщо відчуваєте прилив тривоги чи роздратування.

▪️Плануйте день. Почніть день із приємної справи, а потім переходьте до поставлених задач.

▪️Хваліть себе. Нагадуйте собі про власні досягнення. Виписуйте найзначніші досягнення дня, якщо вам заважає внутрішній перфекціонізм.

▪️Чергуйте складні завдання з приємними. Перенапруження під час роботи не сприяє утриманню ресурсу, тож згодом ви починаєте вигоряти. Плануйте свій день так, щоб він був збалансованим, приємним і продуктивним.

▪️Говоріть про себе лише позитивне. Не допускайте руйнівних оцінних суджень себе та оточуючих.

▪️Частіше займайтеся улюбленою справою. Хобі допомагають уникнути вигорання, головне в цьому процесі – навчитися відновлювати сили та заряджатися енергією.

▪️Будьте фізично активними. Фізична активність – ефективний спосіб позбутися вигорання. Після декількох простих вправ тіло почне підганяти вас швидше закінчити роботу та займатися спортом.

Бережіть себе 💙

Наказ №170 від 25.10.2023. Про виконання рішень педради

Наказ №120 від 01.09.2023. Про виконання рішень педради

Розпочинаємо 2023-2024 навчальний рік з безпеки для нашого життя!

Безпека цивільного населення в сьогоденішніх умовах на першому місці!  Тож пригадаємо основне:

✔️Індикація загрози ✔️Речі першої необхідності для дітей в закладі освіти✔️ Ракетно – бомбовий удар✔️ Хімічна атака✔️ Артилерійський обстріл✔️ Ядерний удар✔️ Речі першої необхідності✔️Модель правильної поведінки

Науково-методична тема:«Формування освітнього простору

Нової Української школи гуманітарно-естетичного спрямування».

2018-2019 н/рМотиваційно-настановчийЗ′ясування необхідності інноваційних змін у процесі розбудови єдиного освітнього простору ,впровадження компетентісного підходу в практику роботи.
2019-2020 н/рПроекувальнийРозроблення моделі нового середовища,встановлення соціального партнерства зі всіма його суб′єтками.
2020-2022 н/рФормувальнийСтворення системи формування компетентностей  педагога та учня закладу  гуманітарно-естетичного спрямування.
2022-2023 н/рРезультативно-оцінювальнийЗдійснити оцінку впливу  компонентів компетентісного підходу на процес створення нового освітнього середовища закладу.

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
  • Формування методичної культури педагогічних працівників
  • Аналітико-моніторингова діяльність

УМОВИ ПЕРЕХОДУ ШКОЛИ В РЕЖИМ РОЗВИТКУ

  • Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
  • Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
  • Формування інформаційної культури педагогів.
  • Підготовка кадрів, здатних до проєктування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.

РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ:

  • Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи).
  • Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
  • Досвід реалізації шкільних інноваційних управлінських проєктів.
  • Досвід участі у Всеукраїнських, обласних, міських освітньо-культурних та громадських проєктах.
  • Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
  • Досвід використання інформаційно-комунікаційних та проєктних технологій у сфері навчання, виховання та управління.

ОБМЕЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

  • недостатність фінансування;
  • обмеженість вільного позаурочного часу;
  • недосконалість управлінського контролю за процесом проєктування та реалізації власної моделі розвитку педагогічної майстерності вчителя;
  • недостатність професійної компетентності окремих педагогів, суб’єктивізм;
  • недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до вдосконалювання.

ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  • Підвищення професійного рівня педагогів та збільшення кількості творчих вчителів-новаторів.
  • Напрацювання рекомендацій та поширення досвіду з проблеми формування власного вектору професійного розвитку вчителя.
  • Програми і практичні розробки формування портфоліо вчителя за рівнями (вчитель-початківець, вчитель-практик, вчитель-новатор) та предметними напрямами (портфоліо вчителя початкових класів, портфоліо вчителя фізичної культури, вчителя іноземних мов).
  • Функціонування електронних портфоліо (блогів) вчителів на сайті школи
  • Перехід взаємодії учасників освітнього процесу з режиму функціонування в режим розвитку.
  • Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.
  • Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.
  • Збільшення результативності участі учнів школи у міських предметних олімпіадах з базових дисциплін, творчих конкурсах міського, обласного, національного та міжнародного рівнів.
  • Підготовка конкурентоспроможних та соціально-адаптивних випускників початкової школи, здатних до постійного самовдосконалення та саморозвитку.
  • Підвищення рейтингу школи серед закладів міста.

УКРАЇНА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-Ш СТУПЕНІВ №10

НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

74900 Україна, м. Нова Каховка, Херсонська область.,пр.Перемоги  30,                                    телефон/факс (05549) 7-98-10  

24752443 @ mail.gov.ua

вих.№214 від 25.11.2021р.                

Інформацію про участь у інформаційній кампанії «Місяць цифрової грамотності»
ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 Новокаховської міської ради

1. Проходження освітніх серіалів та Цифрограму
Назва освітнього серіалу/цифрограмуКількість отриманих працівниками сертифікатів
Цифрограм 2.0 для громадян 34
Основи  кібергігієни 60
Кіберняні 56
Обережно! Кібершахраї 53
Безпека дітей в інтернеті 55
Електронний підпис 56
Карантин: онлайн-сервіси для вчителів       42
2. Розміщення на сайті
Посилання на розміщену інформаціюhttps://nkzosh10.edu.ks.ua/zaproshuiemo-do-navchannia-tsyfrovykh-navychok/      

Людям із порушенням зору