План заходів з реалізації Стратегії впровадження гендерної рівності
СИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ
СИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ – це стан фізичного і емоційного виснаження, яке є результатом надмірної роботи, високих вимог до самого себе і постійного стресу. Виявляється як в формі фізичної втоми, так і в почутті психологічної та емоційної виснаженості.
Чинників емоційного вигоряння багато і, в основному, вони пов’язані з виконанням професійних обов’язків: занадто багато роботи без відпочинку і спілкування з оточуючими, проблеми у взаєминах з близькими людьми, велика кількість обов’язків, відсутність необхідної кількості сну. Крім того, сприяти розвитку емоційного вигорання можуть певні риси характеру. Наприклад, перфекціонізм, песимізм, прагнення контролювати кожен аспект роботи і свого життя, небажання делегувати обов’язки.
ВООЗ описує 3 головних симптоми емоційного вигорання:
Відчуття виснаження, що призводить до порушення сну, зниження імунітету та проблем із концентрацією уваги.
Інтелектуальна й емоційна дистанція з роботою, що супроводжується почуттям негативу та цинізму відносно робочих ситуацій, відірваністю від колективу, відсутністю мотивації та негативним сприйняттям реальності.
Зниження професійної ефективності, що проявляється в неспроможності впоратися з робочими обов’язками, внаслідок чого з’являються сумніви у власних здібностях і компетентності.
Як зробити так, щоб ваше життя було приємним, а ваші ресурси не випаровувалися?
Візьміть перерву. Навіть якщо ви обожнюєте роботу та щоранку прокидаєтеся з думками про неї, пауза потрібна всім. Повноцінна активна відпустка може врятувати від вигорання та надати сил.
Піклуйтеся про себе. Приділіть 5 хвилин чашці улюбленого чаю чи кави, телефонній розмові чи улюбленій музиці, якщо відчуваєте прилив тривоги чи роздратування.
Плануйте день. Почніть день із приємної справи, а потім переходьте до поставлених задач.
Хваліть себе. Нагадуйте собі про власні досягнення. Виписуйте найзначніші досягнення дня, якщо вам заважає внутрішній перфекціонізм.
Чергуйте складні завдання з приємними. Перенапруження під час роботи не сприяє утриманню ресурсу, тож згодом ви починаєте вигоряти. Плануйте свій день так, щоб він був збалансованим, приємним і продуктивним.
Говоріть про себе лише позитивне. Не допускайте руйнівних оцінних суджень себе та оточуючих.
Частіше займайтеся улюбленою справою. Хобі допомагають уникнути вигорання, головне в цьому процесі – навчитися відновлювати сили та заряджатися енергією.
Будьте фізично активними. Фізична активність – ефективний спосіб позбутися вигорання. Після декількох простих вправ тіло почне підганяти вас швидше закінчити роботу та займатися спортом.
Бережіть себе
Наказ №170 від 25.10.2023. Про виконання рішень педради
Наказ №120 від 01.09.2023. Про виконання рішень педради
Розпочинаємо 2023-2024 навчальний рік з безпеки для нашого життя!
Безпека цивільного населення в сьогоденішніх умовах на першому місці! Тож пригадаємо основне:
✔️Індикація загрози ✔️Речі першої необхідності для дітей в закладі освіти✔️ Ракетно – бомбовий удар✔️ Хімічна атака✔️ Артилерійський обстріл✔️ Ядерний удар✔️ Речі першої необхідності✔️Модель правильної поведінки
Науково-методична тема:«Формування освітнього простору
Нової Української школи гуманітарно-естетичного спрямування».
2018-2019 н/р | Мотиваційно-настановчий | З′ясування необхідності інноваційних змін у процесі розбудови єдиного освітнього простору ,впровадження компетентісного підходу в практику роботи. |
2019-2020 н/р | Проекувальний | Розроблення моделі нового середовища,встановлення соціального партнерства зі всіма його суб′єтками. |
2020-2022 н/р | Формувальний | Створення системи формування компетентностей педагога та учня закладу гуманітарно-естетичного спрямування. |
2022-2023 н/р | Результативно-оцінювальний | Здійснити оцінку впливу компонентів компетентісного підходу на процес створення нового освітнього середовища закладу. |
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
- Формування методичної культури педагогічних працівників
- Аналітико-моніторингова діяльність
УМОВИ ПЕРЕХОДУ ШКОЛИ В РЕЖИМ РОЗВИТКУ
- Впровадження інноваційних технологій управління з метою зміни управлінських відносин.
- Створення освітніх програм розвитку, нових критеріїв ефективності навчання та виховання.
- Формування інформаційної культури педагогів.
- Підготовка кадрів, здатних до проєктування розвитку власної педагогічної діяльності та успішної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня.
РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА МОЖЛИВОСТІ:
- Наявність власної нормативної бази (Статут школи, Концепція розвитку закладу, перспективний та річний плани роботи).
- Наявність необхідного науково-методичного, інформаційного, навчального та матеріально-технічного забезпечення.
- Досвід реалізації шкільних інноваційних управлінських проєктів.
- Досвід участі у Всеукраїнських, обласних, міських освітньо-культурних та громадських проєктах.
- Наявність досвідчених професійно компетентних навчальних і управлінських кадрів.
- Досвід використання інформаційно-комунікаційних та проєктних технологій у сфері навчання, виховання та управління.
ОБМЕЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- недостатність фінансування;
- обмеженість вільного позаурочного часу;
- недосконалість управлінського контролю за процесом проєктування та реалізації власної моделі розвитку педагогічної майстерності вчителя;
- недостатність професійної компетентності окремих педагогів, суб’єктивізм;
- недостатність або відсутність мотивації окремих вчителів до вдосконалювання.
ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
- Підвищення професійного рівня педагогів та збільшення кількості творчих вчителів-новаторів.
- Напрацювання рекомендацій та поширення досвіду з проблеми формування власного вектору професійного розвитку вчителя.
- Програми і практичні розробки формування портфоліо вчителя за рівнями (вчитель-початківець, вчитель-практик, вчитель-новатор) та предметними напрямами (портфоліо вчителя початкових класів, портфоліо вчителя фізичної культури, вчителя іноземних мов).
- Функціонування електронних портфоліо (блогів) вчителів на сайті школи
- Перехід взаємодії учасників освітнього процесу з режиму функціонування в режим розвитку.
- Створення здорового мікроклімату в школі, сприятливих умов для навчання і виховання, співпраці вчителя і учнів.
- Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.
- Збільшення результативності участі учнів школи у міських предметних олімпіадах з базових дисциплін, творчих конкурсах міського, обласного, національного та міжнародного рівнів.
- Підготовка конкурентоспроможних та соціально-адаптивних випускників початкової школи, здатних до постійного самовдосконалення та саморозвитку.
- Підвищення рейтингу школи серед закладів міста.
УКРАЇНА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-Ш СТУПЕНІВ №10
НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
74900 Україна, м. Нова Каховка, Херсонська область.,пр.Перемоги 30, телефон/факс (05549) 7-98-10
24752443 @ mail.gov.ua
вих.№214 від 25.11.2021р.
Інформацію про участь у інформаційній кампанії «Місяць цифрової грамотності»
ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 Новокаховської міської ради
1. Проходження освітніх серіалів та Цифрограму | |
Назва освітнього серіалу/цифрограму | Кількість отриманих працівниками сертифікатів |
Цифрограм 2.0 для громадян | 34 |
Основи кібергігієни | 60 |
Кіберняні | 56 |
Обережно! Кібершахраї | 53 |
Безпека дітей в інтернеті | 55 |
Електронний підпис | 56 |
Карантин: онлайн-сервіси для вчителів | 42 |
2. Розміщення на сайті | |
Посилання на розміщену інформацію | https://nkzosh10.edu.ks.ua/zaproshuiemo-do-navchannia-tsyfrovykh-navychok/ |