Практичний психолог Людмила Бага, 29 листопада 2021року в ЗОШ І-ІІІ ст. #10 (директор Вячеслав Рєзніков) з учнями 8-Г класу провела тренінгове заняття “Спілкування. Я та інші”.
Спілкування між людьми — надзвичайно складний процес, а особливо між однолітками в підлітковому віці.
Чи можливо навчитися спілкування, використовуючи для цього тільки свій реальний досвід?
Так, можливо, причому зробити це за допомогою гри. Гра — це модель життєвої ситуації, зокрема спілкування, під час якої людина набуває певного досвіду. Крім того, припускаючись помилок під час штучно створеної ситуації спілкування, людина не відчуває того тягаря відповідальності, який є неминучим у реальному житті. Отже, гра як частина тренінгу певних умінь і навичок надає людям ширших можливостей для спроб, виявлення творчості, пошуку найефективніших форм взаємодії одне з одним і (що дуже важливо!) не боятися поразки.
Безумовним позитивним моментом ігрових вправ є можливість отримати оцінку своєї поведінки з боку, порівняти себе з оточуючими та скоригувати своє спілкування в майбутніх реальних ситуаціях. Слід пам’ятати про те, що як під час тренінгового заняття, так і в реальному житті набагато легше помітити помилки та неточності в спілкуванні своїх близьких, самих себе, однолітків.
Під час тренінгу учні, опанувували прийоми ефективного спілкування завдяки використаним під час нього ігровим компонентам. Презентували себе, висловлювали свої очікування, виділяли важливі якості під час спілкування, переглянули та обговорили притчу про важливість ефективного спілкування.
Досвід сьогоднішнього спілкування є надбанням, який кожний із учасників тренінгу забирає із собою.


